۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۳:۱۶

معاون دانشگاه پیام نور کشور:

۷۰۰ نشریه دانشجویی در دانشگاه‌های پیام نور کشور فعالیت دارند

۷۰۰ نشریه دانشجویی در دانشگاه‌های پیام نور کشور فعالیت دارند

خرم آباد - معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور گفت: ۷۰۰ نشریه دانشجویی در دانشگاه های پیام نور کشور فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، کریم نجفی برزگر پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه افتتاح جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه های پیام نور کشور در گفتگو با خبرنگار مهر، یکی از مصادیق فعالیت دانشگاه پیام نور را توجه به بحث نشریات دانشجویی دانست و اظهار داشت: این نشریات در حوزه های علمی، فرهنگی، فناوری، پژوهشی و ... فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه درخواست های زیادی برای فعالیت در حوزه نشریات دانشجویی از سوی دانشجویان مطرح می شود عنوان کرد: این درخواست ها به تدریج در سامانه ثبت می شود و بعد از بررسی اجازه انتشار به آن ها داده می شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور به فعالیت۷۰۰ نشریه دانشجویی در دانشگاه های پیام نور کل کشور اشاره کرد و بیان داشت: ۵۰۰ نشریه دانشجویی برای حضور در این جشنواره سراسری ثبت نام کرده اند.

نجفی برزگر افزود: ۳۲ نشریه در حوزه علوم انسانی، ۵۲ نشریه در حوزه علوم مهندسی و فنی، ۱۲۸ نشریه در موضوع طرح جلد و صفحه آرایی، ۸۹ نشریه در موضوع مصاحبه، ۷۴ نشریه در موضوع گزارش نویسی، ۲۱ نشریه در بخش ویژه با موضوع شعار سال و ۴۵ نشریه با موضوع فرهنگی و هنری در این جشنواره شرکت کرده اند.

وی اضافه کرد: در نهایت از این تعداد ۲۰ نشریه برگزیده شده و از آن ها تقدیر خواهد شد.

کد خبر 2970507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha